Naar de hoofdinhoud

Foutmelding: E-mailadres al in gebruik

Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Zie je deze foutmelding? Dat betekent dat er in ons systeem al een account op dat e-mailadres staat.

Dit kan door de volgende redenen komen:

  1. Je hebt al een account, via Mijngezondheid.net of de MedGemak app. Log weer in bij Mijngezondheid.net of de MedGemak app om bij Ivido in te loggen. Het is nog niet mogelijk om direct via Ivido in te loggen. Daar wordt nog aan gewerkt.

  2. Je hebt al een account en logde eerder in met de YIVI app (voorheen IRMA app). Klik op app.ivido.nl op 'Inloggen met de YIVI app'. Nadat je één keer bent ingelogd met YIVI wordt je gevraagd om de inlogmethode met wachtwoord in te stellen.
    Lukt dit niet? Zorg dat de YIVI app geïnstalleerd is en vernieuw het inlogkaartje.

  3. Jouw e-mailadres is al bezet. Als je je e-mailadres deelt met iemand en die andere persoon heeft een account gemaakt met dat e-mailadres, kun je dat e-mailadres niet meer zelf voor Ivido gebruiken. Het is niet mogelijk om meerdere accounts op hetzelfde mailadres aan te maken

Onderstaande uitleg is alleen voor zorgverleners

Als je al een account in HINQ hebt en een account probeert aan te maken in Ivido (of andersom) met hetzelfde e-mailadres krijg je deze foutmelding. Het is niet mogelijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om zowel een zorgverleners account als een cliënt account aan te maken. Daarvoor zijn twee verschillende e-mailadressen nodig.

Heb je per ongeluk op de verkeerde omgeving een account aangemaakt? Dan kun je aan de helpdesk medewerkers vragen om het account voor je te verwijderen.

Was dit een antwoord op uw vraag?