Alle collecties
Hulp bij foutmeldingen
Foutmelding: E-mailadres al in gebruik
Foutmelding: E-mailadres al in gebruik
Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Zie je deze foutmelding? Dat betekent dat er in ons systeem al een account op dat e-mailadres staat.

Dit kan door de volgende redenen komen:

  1. Je hebt via Mijngezondheid.net of de MedGemak app een account bij Ivido gemaakt. Log weer in bij Mijngezondheid.net of de MedGemak app om bij Ivido in te loggen. Het is nog niet mogelijk om direct via Ivido in te loggen. Daar wordt nog aan gewerkt.

  2. Je logde eerder in met de YIVI app (voorheen IRMA app). Klik op app.ivido.nl op 'Inloggen met de YIVI app'. Nadat je één keer bent ingelogd met YIVI wordt je gevraagd om de inlogmethode met wachtwoord in te stellen.
    Lukt dit niet? Zorg dat de YIVI app geïnstalleerd is en vernieuw het inlogkaartje.

  3. Als je je e-mailadres deelt met iemand anders in jouw huishouden en die andere persoon heeft een account gemaakt met dat e-mailadres, kun je dat e-mailadres niet meer zelf voor Ivido gebruiken. Een Ivido account is persoonlijk en mag niet gedeeld worden. Daarom is voor elk Ivido account een eigen e-mailadres nodig.

Onderstaande uitleg is alleen voor zorgverleners

Als je al een account in HINQ hebt en een account probeert aan te maken in Ivido (of andersom) met hetzelfde e-mailadres krijg je deze foutmelding. Het is niet mogelijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om zowel een zorgverleners account als een cliënt account aan te maken. Daarvoor zijn twee verschillende e-mailadressen nodig.

Heb je per ongeluk op de verkeerde omgeving een account aangemaakt? Dan kun je aan de helpdesk medewerkers vragen om het account voor je te verwijderen.

Was dit een antwoord op uw vraag?