Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesAccount instellingen
Ik heb geen toegang meer tot mijn telefoonnummer.
Ik heb geen toegang meer tot mijn telefoonnummer.

Heb je een nieuw telefoonnummer of kun je niet meer in jouw account via mijngezondheid.net?

Tjinta avatar
Geschreven door Tjinta
Deze week bijgewerkt

Heb jij een nieuw telefoonnummer? Kan jij niet meer bij jouw account via mijngezondheid.net? Lukt het je niet om in te loggen? Dat is vervelend, we helpen jou graag verder hiermee.

Om direct bij Ivido te kunnen inloggen wordt er gebruikgemaakt van een sms verificatie. Om deze sms te kunnen ontvangen moet er een telefoonnummer waarop jij berichten kan ontvangen in jouw account staan. Staat deze niet in jouw account omdat jij voorheen via mijngezondheid.net of met de YIVI app inlogde? Of staat er een telefoonnummer in waar jij geen toegang meer toe heb? Dan kunnen we jouw telefoonnummer voor jou toevoegen.

Wegens de aard van de gegevens binnen het account zijn wij wettelijk verplicht jouw identiteit te bevestigen alvorens toegangsgegevens te wijzigen.

We vragen we jou om een kopie van jouw ID-kaart of paspoort. Ter bescherming van jouw privacy vragen we jou om je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en burgerservicenummer zwart te maken. Je kan hiervoor de app ‘KopieID’ van de Rijksoverheid gebruiken. Dit staat ook vermeld in onze privacy verklaring onder ‘ Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen’.

Neem contact op de helpdesk via [email protected] en vermeld in je bericht:

  • waarom jij geen toegang meer hebt tot jouw account

  • onder welk mailadres jouw account staat

  • het telefoonnummer waarop jij de sms zou willen ontvangen.

Vergeet ook niet om de kopie van jouw ID kaart of paspoort mee te sturen.

Was dit een antwoord op uw vraag?