DigiD bij ivido
Met jouw DigiD laat je zien wie je bent wanneer je iets regelt op internet. Een DigiD vraag je aan bij de overheid en elke Nederlander kan er maar één hebben.
Bij ivido gebruik je DigiD om jouw gegevens op te halen. Op deze manier laat je zien wie je bent en kan Ivido namens jou je gegevens ophalen. Omdat je eerst moet laten zien wie je bent, kan niemand anders zomaar bij je gegevens en krijg jij ook niet de gegevens van een ander te zien.
DigiD is een service van de overheid waar Ivido gebruik van maakt. Als je problemen hebt met DigiD, kun je contact opnemen met de helpdesk van DigiD hier.
Gegevens ophalen met DigiD
Met een geactiveerde DigiD of geactiveerde DigiD-app kun je beginnen met het ophalen van gegevens bij ivido.
Lees hier hoe je jouw gegevens kunt ophalen.
DigiD aanmaken
Heb je nog geen geactiveerde DigiD? Je kunt jouw DigiD aanvragen via dit formulier of via de DigiD app.
Als jij jouw DigiD hebt aangevraagd via een formulier krijg jij binnen 3 werkdagen een brief met activeringscode.
Als je dit via de DigiD app doet kun je op verschillende manieren jouw app activeren.
Voor verdere vragen rondom DigiD kun je contact opnemen met de helpdesk van DigiD
DigiD inloggegevens vergeten?
Ben jij jouw gebruikersnaam, wachtwoord of pincode vergeten? Dat is vervelend, kijk hieronder wat je hieraan kunt doen. Mocht jij er niet uitkomen, kun je contact opnemen met de helpdesk van DigiD. Helaas kunnen wij jou niet verder helpen.
Gebruikersnaam vergeten
De gebruikersnaam van DigiD is privé en kan daarom niet opgevraagd of hersteld worden. Ben jij de gebruikersnaam van DigiD vergeten? Dan moet je helaas een nieuwe DigiD aanvragen.
Wachtwoord vergeten
Ben jij jouw wachtwoord vergeten? Deze kan wel hersteld worden. Kijk hier hoe je dit kunt doen.