Wanneer je nieuwe taken kunt doen ontvang je daarover een e-mail.
Voorbeelden van de taken die er voor je kunnen klaarstaan zijn vragenlijsten, het lezen van informatie of het doen van een zelfmeting.
Je kunt zelf instellen of je deze e-mails wel of niet wilt ontvangen.
Hieronder staat uitgelegd hoe je ze aan of uit kunt zetten.
Werk je samen met een zorgverlener?
Jouw zorgverlener kan de resultaten van je taken zien, het is dus belangrijk dat je je taken voor je volgende afspraak doet. Dan kan je de resultaten met je zorgverlener bespreken. Als je deze meldingen uitzet, kan je meldingen over belangrijke taken van je zorgverlener missen.
Instelling aanpassen
Log in op Ivido
Ga naar 'profiel', deze kan je rechtsbovenin vinden als je op je intialen of profielfoto klikt.
Op het tabblad 'Profiel' staat een blok waar je kunt instellen welke meldingen je wilt ontvangen.
Zet het vinkje aan om de e-mails wel te ontvangen
Zet het vinkje uit om de e-mails niet te ontvangen