Alle collecties
Updates
Nieuwe versie van Ivido nu te gebruiken!
Nieuwe versie van Ivido nu te gebruiken!
Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan een week geleden bijgewerkt

10 mei 2023

Wij hebben onze Persoonlijke Gezondheidsomgeving vernieuwd!

Op basis van ervaringen en feedback van onze gebruikers hebben we onze PGO vernieuwd. Hiermee willen we de gebruiksvriendelijkheid en de snelheid verbeteren.

Hieronder een kort overzicht wat er veranderd is en waar je nu je informatie kunt bekijken.

Zie je iets wat niet klopt in de vernieuwde omgeving? Vertel het ons!

0 - Menu

Het menu zit nu niet meer aan de linkerkant van het scherm, maar staat bovenaan vast op het scherm op een computer. Op een smartphone of tablet zit het menu vast onderaan.

1 - Startpagina

De startpagina is nu de plek waarmee je door Ivido navigeert.

We hebben daar ook wat meer informatie gezet over de PGO.

Bekeek je normaal altijd welke taken je kon doen op de startpagina? Bijvoorbeeld voor het leefstijlinterventie onderzoek, of voor het programma voor chronische pijn?
Als je taken kunt doen krijg je op je startpagina een melding. Als je daarop klikt wordt je naar het overzicht met taken gebracht wat je eerder altijd als eerste zag wanneer je inlogde.

2 - Gezondheidsgegevens

De gegevens die je ophaalt en zelf invoert staan op de pagina 'Gezondheid'.

Metingen, documenten en medicijnen zijn nu te vinden als tegels bovenaan deze pagina.

Opgehaalde gegevens zijn logischer ingedeeld. Waarbij je nu informatie over behandelingen terug kunt vinden per organisatie.

Positieve gezondheid en Personal Battery zijn naar de pagina 'Apps' verplaatst.

3 - Apps (voorheen programma's)

Programma's die zijn gestart door je zorgverlener zijn terug te vinden op de pagina 'Apps'.

Als je daarop klikt kom je op de specifieke pagina van dat programma, waar je taken kunt terugkijken.

Je kunt hier ook apps Positieve gezondheid en de Personal Battery terugvinden die eerder in het gezondheidsdossier stonden.

4 - Berichten en Contacten

Berichten en contacten is nu alleen nog beschikbaar voor degenen die een online samenwerking hebben met hun zorgverlener.

Deze functionaliteit werd erg weinig gebruikt door gebruikers die geen online samenwerking met hun zorgverlener hadden. Daarom maken we het nu niet meer beschikbaar voor die gebruikers.

Was dit een antwoord op uw vraag?