Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesUpdates
Nieuwe versie van Ivido nu te gebruiken!
Nieuwe versie van Ivido nu te gebruiken!
Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan een week geleden bijgewerkt

10 mei 2023

Wij hebben onze Persoonlijke Gezondheidsomgeving vernieuwd!

Op basis van ervaringen en feedback van onze gebruikers hebben we onze PGO vernieuwd. Hiermee willen we de gebruiksvriendelijkheid en de snelheid verbeteren.

Hieronder een kort overzicht wat er veranderd is en waar je nu je informatie kunt bekijken.

Zie je iets wat niet klopt in de vernieuwde omgeving? Vertel het ons!

0 - Menu

Het menu zit nu niet meer aan de linkerkant van het scherm, maar staat bovenaan vast op het scherm op een computer. Op een smartphone of tablet zit het menu vast onderaan.

1 - Startpagina

De startpagina is nu de plek waarmee je door Ivido navigeert.

We hebben daar ook wat meer informatie gezet over de PGO.

Bekeek je normaal altijd op de startpagina welke taken openstaan? Bijvoorbeeld voor het leefstijl interventieonderzoek, programma voor chronische pijn of Brain HQ?

Dat hoeft niet meer.

Als er taken openstaan, krijg je op de startpagina een melding. Als je hierop klikt, word je naar het overzicht met taken gebracht.

2 - Gezondheidsgegevens

De gegevens die je ophaalt en zelf invoert staan op de pagina 'Gezondheid'.

Metingen, documenten en medicijnen zijn nu te vinden als tegels op deze pagina.

Opgehaalde gegevens zijn logischer ingedeeld. Je kunt nu informatie over behandelingen terugvinden per organisatie

Positieve gezondheid en Personal Battery zijn naar de pagina 'Apps' verplaatst.

3 - Apps (voorheen programma's)

Programma's die zijn gestart door je zorgverlener zijn terug te vinden op de pagina 'Apps'.

Als je daarop klikt kom je op de specifieke pagina van dat programma, waar je taken kunt terugkijken.

Je kunt hier ook apps Positieve gezondheid en de Personal Battery terugvinden die eerder in het gezondheidsdossier stonden.

4 - Berichten en Contacten

Berichten en contacten is nu alleen nog beschikbaar voor degenen die een online samenwerking hebben met hun zorgverlener.

Deze functionaliteit werd erg weinig gebruikt door gebruikers die geen online samenwerking met hun zorgverlener hadden. Daarom maken we het nu niet meer beschikbaar voor die gebruikers.
ā€‹

Was dit een antwoord op uw vraag?