Wanneer je nieuwe taken kunt doen ontvang je daarover een e-mail.

Voorbeelden van de taken die er voor je kunnen klaarstaan zijn vragenlijsten, het lezen van informatie of het doen van een zelfmeting.

Je kunt zelf instellen of je deze e-mails wel of niet wilt ontvangen.

Hieronder staat uitgelegd hoe je ze aan of uit kunt zetten.

Werk je samen met een zorgverlener?

Jouw zorgverlener kan de resultaten van je taken zien.

Doe de taken dus voor voor je volgende afspraak.

Je kunt het dan met je zorgverlener er over hebben.

Als je deze meldingen uitzet, kun je belangrijke taken of meldingen van je zorgverlener missen.

Stap 1:

Log in op Ivido


Stap 2:

Ga naar je Instellingen


Stap 3:

Klik op het tabblad Meldingen


Stap 4:

  • Zet het vinkje aan om de e-mails wel te ontvangen

  • Zet het vinkje uit om de e-mails niet te ontvangen

Was dit een antwoord op uw vraag?