We werken continu aan het verbeteren van onze diensten. Benieuwd wat er nieuw is? Dit zijn de updates van mei.

🚀 Nieuwe functionaliteiten

  • Nodig jij jouw cliënten uit voor online behandelrelaties? Je kunt nu opslaan welk programma je vaak klaarzet. Zo hoef je bij de volgende uitnodiging niet opnieuw te zoeken in de lijst met programma's.

  • In het client dashboard kun je nu meteen zien of de cliënt al een PGO account heeft gemaakt. Je kunt ook zien of de cliënt het dossier al met je heeft gedeeld.

  • Werk je met meerdere zorgverleners in de online behandelrelatie? Wanneer je een zorgverlener toevoegt aan de behandelrelatie, kun je deze nu ook zoeken op voornaam.

  • In het behandel dashboard zie je nu ook wanneer de cliënt voor het laatst heeft ingelogd. Wacht je nog op jouw cliënt om bepaalde taken te doen? Dan kun je hiermee controleren of jouw cliënten recent actief zijn geweest of dat zij nog een extra herinnering nodig hebben om weer in te loggen bij Ivido (app.ivido.nl) om de taken te doen.

🐛 Opgelost

  • Zet jij graag taken klaar zodat de cliënt deze dezelfde dag al kan doen? Dat kan nu: de taken verschijnen nu ook in de PGO van de cliënt.

  • Zet jij graag direct na het uitnodigen van de cliënten al taken voor ze klaar? Dan zijn ze nu zichtbaar op het client dashboard, ook wanneer de cliënt nog geen PGO heeft aangemaakt.

  • Gebruik jij het voortgangsoverzicht om de voortgang van je cliënt bij te houden? Het overzicht is aangepast, zodat alleen de resultaten van de afgeronde taken te zien zijn. Daarmee kloppen de resultaten voor alle onderdelen.

Wat is jouw ervaring?

We horen graag wat de ervaring van onze gebruikers is. Laat het ons daarom vooral weten als je tevreden bent met onze nieuwe functionaliteiten. Heb je iets gevonden wat niet goed werkt? Dan horen we dat ook graag, zodat we dit mee kunnen nemen in onze ontwikkeling.

Heb je het antwoord gevonden?