We werken continu aan het verbeteren van onze diensten. Benieuwd wat er nieuw is? Dit zijn de updates van februari.

🚀 Nieuwe functionaliteiten

  • Je kunt vanaf nu behandelrelaties die niet meer actief zijn archiveren. Zo kun je de lijst up-to-date houden met de cliënten waar je een actieve behandelrelatie mee hebt. Wil je meer weten over wat het betekent voor behandelrelaties wanneer je ze archiveert? Lees dan hier meer informatie.

  • De volgorde van de cliënten op de cliëntbeheer pagina is aangepast: vanaf nu is worden de cliënten die het meest recent zijn uitgenodigd bovenaan de lijst getoond.

  • Heb je de DVZA voor jouw zorginstelling ingesteld, maar is nu iemand anders daar verantwoordelijk voor? Of zijn er meerdere mensen in jouw organisatie verantwoordelijk voor het regelen van de DVZA? Je kunt nu beheerders toevoegen aan het HINQ Beheerder account van jouw zorginstelling.

  • Heb je bij het instellen van de DVZA het HINQ lidmaatschap aangevinkt, maar wil je hier toch geen gebruik van maken? Je kunt het lidmaatschap nu annuleren. Dit heeft geen invloed om de kwaliteit van de DVZA voor jouw zorginstelling.

🐛 Opgelost

  • Heb jij documenten ontvangen van jouw cliënt? Het openen van de documenten ging niet altijd goed. Dit is nu opgelost. Je kunt deze documenten nu weer openen.

  • Maak je gebruik van de Beheer omgeving om de DVZA voor jouw huisartsenpraktijk te regelen? In de menubalk vind je nu weer alle nodige knoppen.

Wat is jouw ervaring?

We horen graag wat de ervaring van onze gebruikers is. Laat het ons daarom vooral weten als je tevreden bent met onze nieuwe functionaliteiten. Heb je iets gevonden wat niet goed werkt? Dan horen we dat ook graag, zodat we dit mee kunnen nemen in onze ontwikkeling.

Heb je het antwoord gevonden?