Probeer het eerst nog een keer na een paar minuten. Vaak gaat het een tweede keer wel goed.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, lees dan verder hieronder.

Deze foutmelding kan dat om verschillende redenen voorkomen.

Hieronder staan de mogelijke oorzaken van het probleem en wat je kunt doen om het op te lossen.


Oorzaak 1

  • Het kaartje in IRMA is verlopen.

Oplossing:

  • Voor PGO gebruikers en zorgverleners zonder AGB-code: Is het Ivido kaartje verlopen? Dan kun je deze zo herstellen.

  • Voor zorgverleners met AGB-code: Is het AGB kaartje verlopen? Dan kun je deze zo herstellen.

Uitleg:

  • Het kaartje in IRMA verloopt na een bepaalde periode. Je kunt dit dan niet meer gebruiken om in te loggen. Je kunt onderaan het kaartje controleren of het verlopen is als je het kaartje aanklikt in de IRMA-app. Ook als het kaartje nog niet verlopen is kan het helpen om het kaartje te verversen.


Oorzaak 2

  • Je probeert in te loggen op de verkeerde omgeving (alleen voor zorgverleners)

Oplossing:

  • Controleer eerst of je op de goede omgeving probeert in te loggen. Om in te loggen op je zorgverleners account gebruik je HINQ. Om in te loggen op je cliĆ«nt account gebruik je Ivido.

Uitleg:

  • Heb je alleen een Ivido PGO account en probeer je in te loggen op de HINQ omgeving? Of heb je alleen een account op HINQ en probeer je in te loggen op Ivido? Dan krijg je deze foutmelding. Het is namelijk niet mogelijk om met je HINQ account op Ivido in te loggen of andersom. Daarvoor zijn twee verschillende accounts nodig.


Oorzaak 3

  • Er zit een fout in het systeem

Oplossing:

  • Heb je de eerste twee oorzaken gecontroleerd en uitgesloten? Dan kun je het beste contact opnemen met onze helpdeskmedewerkers. Dit doe je door op dit bericht te reageren.

Uitleg:

  • Het kan mogelijk zijn dat er iets niet goed gegaan is met het aanmaken van het account of het systeem heeft iets niet goed ingesteld.

Onze helpdesk medewerkers kunnen dan voor je in het systeem kijken om te zien wat de oorzaak zou kunnen zijn en hoe dat opgelost kan worden.

Heb je het antwoord gevonden?