Oorzaak:

Zie je deze foutmelding? Dat betekent dat er in ons systeem al een account op dat e-mailadres staat.

Oplossing:

Je kunt een nieuw inlogkaartje in je IRMA app zetten. Hiermee kun je weer inloggen op jouw account.

Uitleg:

Als je niet kunt inloggen kan het zijn dat je kaartje in de IRMA app is verlopen, of dat je het kaartje hebt verwijderd. Deze kun je opnieuw in je IRMA-app zetten. Als je op het kaartje klikt in de IRMA-app kun je onderaan het kaartje controleren of het is verlopen.

Onderstaande uitleg is alleen voor zorgverleners

Als je al een account in HINQ hebt en een account probeert aan te maken in Ivido (of andersom) met hetzelfde e-mailadres krijg je deze foutmelding. Het is niet mogelijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om zowel een zorgverleners account als een cliƫnt account aan te maken. Daarvoor zijn twee verschillende e-mailadressen nodig.

Optie 1: Gebruik een ander e-mailadres om het account aan te maken.

Optie 2: Log in op het account wat je hebt, en pas bij Instellingen je e-mailadres aan. Dan kan je het vrijgekomen e-mailadres gebruiken om het nieuwe account op te maken.

Heb je per ongeluk op de verkeerde omgeving een account aangemaakt? Dan kun je aan de helpdesk medewerkers vragen om het account voor je te verwijderen.

Heb je het antwoord gevonden?