Dit artikel omschrijft de werking van de cliëntbeheerpagina.

In het contact met de cliënt worden een aantal zaken in het pagina van de cliënt geregistreerd en beheerd.

Dit gebeurt vanuit de pagina van de cliënt:

Toegang

Op deze pagina kunnen de zorgverleners beheerd worden die toegang hebben tot het dossier. Via onderstaande knop kun je naar een pagina waar te zien is wie toegang heeft tot haar gegevens en hier ook zorgverleners toevoegen en verwijderen.

Documenten

Documenten, zoals een intakeverslag of echouitslag, worden gedeeld via de knop Gezondheidsdossier. Wat hier geregistreerd wordt, is ook direct zichtbaar voor de cliënt. Als de cliënt documenten upload, zijn die ook hier te vinden:

Vragenlijsten

Resultaten van vragenlijsten zijn in te zien via de knop Resultaten cliëntactiviteit. Als een cliënt een vragenlijst heeft ingevuld, die nog niet is verwerkt, staat hiervan ook een melding op de startpagina of bij taken en meldingen.

Extra vragenlijst

Alle vragenlijsten worden automatisch aangeboden op het juiste moment. Als je als zorgverlener een extra vragenlijst wilt aanbieden, naast de vaste vragenlijsten, kan dit worden aangezet via de knop Instellingen cliëntactiviteit.

Registraties (o.a. vinger-aan-de-pols)

Registraties zoals vinger-aan-de-pols worden gedaan via de knop Registraties:

Heb je het antwoord gevonden?