Je kunt de IRMA app helaas niet overzetten naar een nieuwe telefoon. Je kunt de IRMA-pp wel instellen op je nieuwe telefoon. Zo kun je gewoon weer inloggen op HINQ.

Stap 1

Installeer de IRMA-app op je nieuwe telefoon. Je moet hiervoor een nieuw IRMA account aanmaken.

Stap 2

Haal je gegevens op in IRMA. Klik links bovenin op de drie streepjes.

Klik daarna op Kaartjes toevoegen.

Stap 3

Je ziet nu een menu met de kaartjes die je toe kunt voegen. De kaartjes die je nodig hebt om bij HINQ in te loggen zijn:

  • Woonadres

  • Persoonsgegevens

  • AGB-code

Klik eerst op Persoonsgegevens.

Stap 4

Klik op Voeg toe.

Stap 5

Je haalt de gegevens op met DigiD. Klik op Inloggen met DigiD.

Doorloop de stappen met DigiD.

Stap 6

IRMA vraagt of je jouw persoonsgegevens en woonadres in de app wilt zetten. Klik op Ja.

Stap 7

Je gaat nu je AGB-code toevoegen. Klik in de IRMA app op de drie streepjes.

Klik daarna op Kaartjes toevoegen.

Stap 8

Klik op AGB-code. Klik in het volgende scherm op Voeg toe.

Stap 9

Je gaat nu een IRMA kaartje met jouw AGB-code maken. Dit heeft een attribuut.

Klik op Laad AGB attribuut. Klik in het volgende scherm op Open IRMA app.

Stap 10

Je laat nu jouw gegevens zien, zodat alleen jij het kaartje met jouw AGB-code op kunt halen. Klik op Ja.

Stap 11

  • Vul je persoonlijke AGB-code in. Klik op Verder.
    Heb je een code met 7 cijfers? Zet er dan een 0 voor zodat het 8 cijfers worden.

  • Klik op Ja.

Stap 12

Je kunt nu weer inloggen op HINQ!

Heb je het antwoord gevonden?