Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesGezondheidsgegevens
Ik kan mijn gegevens niet opnieuw ophalen.
Ik kan mijn gegevens niet opnieuw ophalen.

Lukt het jouw niet om je gegevens opnieuw ophalen? In dit artikel staat beschreven wat de mogelijk oorzaak is.

Tjinta avatar
Geschreven door Tjinta
Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Via Ivido kan jij je gegevens ophalen van jouw zorgaanbieder. Hiervoor moeten jouw zorgaanbieders wel zijn aangesloten op het MedMij netwerk.

Het aanmelden op het netwerk en het ontsluiten van de gegevens is iets wat de zorgaanbieder zelf moet regelen, Ivido heeft hier helaas geen effect op. Wij werken wel hard samen met de andere betrokkenen bij het netwerk om zo veel mogelijk zorgaanbieders beschikbaar te stellen. Zorgaanbieders kunnen zich aanmelden, maar ook weer (tijdelijk) afmelden.

Als jij je gegevens ophaalt bij een zorgaanbieder zetten we deze in jouw account onder 'mijn zorgorganisaties'. Deze blijft hier staan, óók als de zorgaanbieder zich (tijdelijk) heeft afgemeld voor het MedMij netwerk. Via de pagina 'mijn zorgorganisaties' kan je gemakkelijk je gegevens verversen door op de oranje pijltjes te klikken.

Heb jij je gegevens opgehaald bij een zorgaanbieder en heeft deze zorgaanbieder zich vervolgens afgemeld voor het MedMij netwerk? Dan is het niet meer mogelijk om nieuwe informatie op te halen bij deze zorgaanbieder. De ververs-pijltjes naast de zorgorganisatie zijn dan niet meer oranje maar grijs en je kan hier niet meer op klikken.

Het kan zijn dat de zorgaanbieder zich tijdelijk heeft afgemeld en later weer beschikbaar wordt. Dit kan te maken hebben met storingen en technische problemen.

Was dit een antwoord op uw vraag?